Supersole - træning, behandling og specialfremstillede indlægssåler.

Supersole specielt fremstillede indlægssåler Supersole er et koncept med individuelt tilpasset træning, behandling og specialfremstillede indlægssåler. Efter en grundig undersøgelse laves der en individuelt tilpasset indlægssål samt øvelsesprogram og et eventuelt behandlingsforløb.

Skævheder i ryg, hofte eller knæ kan skyldes fejlstillinger i fundamentet-foden. Supersole konceptet forsøger at genskabe balancen gennem indlægssåler, øvelser og behandling.

Hvem kan have gavn af supersoles?

Den individuelt tilpassede sål kan være til gavn for fødder, som afviger fra neutralstillingen i en sådan grad, at det giver smerter. Det kan være problematikker som platfod, nedsunket forfod, hulfod samt overpronation.

Disse problematikker kan have stor betydning for skader, som achillesene smerter, løberknæ, springerknæ, skinnebensbetændelse og hælspore. Ved at adressere selve fundamentet-foden i bevægekæden, kan man genoprette balancen og derved afhjælpe problemet.

Fysioterapeut Tim Kjellstrøm Larsen - Supersoles
Fysioterapeut Tim Kjellstrøm Larsen laver supersole her på klinikken i Svendborg.

Priser

Pris for indlægssål: 1.000 kr. Dertil kommer der betaling for en almindelig konsultation.
Den første måned, ydes gratis tilpasning ved behov, samt pengene tilbage for selve sålen, hvis man stadig, efter tilpasning ikke er tilfreds med denne i løbet af den første måned efter fremstillingen. Derefter tages der for en almindelig konsultation.